Su lang die Leechter noch brenne (Liedtext und Video)

Miljö: Su lang die Leechter noch brenne, Karnevalslied mit Liedtext und Video zum Reinhören.

Miljö, Kölsch-Rock-Band aus Köln - Homepage: www.miljoe-musik.de - Musik und Text: Miljö - Verlag: Edition Miljö, Edition Rhingtön - Label: Electrola - a Divison of Universal Music GmbH

Liedtext

Refrain:
Su lang beim Lommi die Leechter noch brenne.
Su lang ne Funk weiß, wie Stippefott jeiht.
Su lang dä Pitter noch schleiht,
dä Speimanes noch speit,
jo, su lang stirv dä Kölsche nit us.

Mer süht et en derr Zeidung.
Mer hürt et op der Stroß.
Do leeven Jott, et Engk es noh,
de Kölsche stirve us.
Kein Bloskapell un och kein Flitsch,
mer han dä Brasel jroß.
Statt Ostermann un Millowitsch
hürt mer jetz "Atemlos"

Doch et es nit nor en Sproch,
et es nit nor Zohus.
En Levvensaat,
die stirv su schnell nit us.
Nit mit uns.

Refrain: Su lang beim Lommi ...

Mer hürt se nur noch selde,
uns Muttersproch es weg.
Un süht och immer winniger
die Weetschaff op d'r Eck.
Doch et jitt en noch, dä ahle Mann,
dä jet zo verzälle hät.
D'röm hald de Schnüss un hür ens zo
un zeig im jet Respekt

Doch et es nit nor en Sproch,
et es nit nor Zohus.
En Levvensaat,
die stirv su schnell nit us.

Refrain: Su lang beim Lommi ...

Un et bliev, bliev, bliev heh, wie et wor.
Denn mer sing, sing, singe och em nächste Johr.
Jo, et bliev, bliev, bliev heh, wie et wor.
Denn mer singe och em nächste Johr.
Dat is doch klar.

Refrain: Su lang beim Lommi ...

Quelle: WDR - Sing mit Köln! 11.11.2016

Hinweis: Meine Humor-Seiten sollten nicht so ganz ernst genommen werden. Sie haben nicht zum Ziel, irgendjemanden zu beleidigen, gegen bestimmte Personengruppen aufzuhetzen oder zu einer politischen Meinungsbildung beizutragen. Soweit mir bekannt ist, sind alle diese Texte und Grafiken frei verfügbar. Leider ist nicht immer zu erkennen, wo die Werke ihren Ursprung haben. Sollte ich durch die Benutzung irgendwelcher Texte oder Grafiken gegen geltende Copyrightrechte verstoßen, so bitte ich, mir dies per Mail mitzuteilen, ich werde die betreffende Datei natürlich sofort entfernen.