Hück oder nie (Liedtext und Video)

Querbeat: Hück oder nie, Karnevalslied mit Liedtext und Video zum Reinhören.

Querbeat, Brasspop-Band aus Bonn - Homepage: www.querbeat.info - Text und Musik: Querbeat

Liedtext

In 20 Johr will ich nit sagen,
hätte, hätte ich doch domols met jemaat.
Will nix bereue, dann keine Froch,
hück, hück es ne janz besondere Daach.

Ich jeh aufs Janze, einmol d'r Held.
Die Stääne steihe joot för ne lange Naach.
Kumm, mer fleeje hück öm die Welt
un mi Hätz, Hätz hat op de Moment jewaad.

Oh, oh, oh, hätte, wenn un aber.
Oh, oh, oh, es alles nur Jelaber.

Refrain:
Hück, hück oder nie.
Setz alles op ein Kaat
Hück, hück oder nie.
Als wör et die letzte Naach.
Hück, hück oder nie.
Wat do aanpacks, weed zo Jold.
Hück, hück oder nie
et es Zick, Zick, Zick för Rock'n' Roll.

In 20 Johr will ich nit sagen,
hätte, hätte ich mich domols doch jetraut.
Et gab Kaate för Querbeat.
Un ich han nur jesaat, nää, die sin mer zo laut.
Ich stell mir vüür, die Lück verzälle.
Und ich hätt eines Daachs kei Jescheesch parat.
Anstatt ze bieße, wor ich am belle
und irjendwo han ich minge Draum jeparkt.

Oh, oh, oh, hätte, wenn un aber.
Oh, oh, oh, es alles nur Jelaber.

Refrain:
Hück, hück oder nie. ...

Oh, oh, oh, hück, hück, hück, hück, hück oder nie.
Oh, oh, oh, hück, hück, hück, hück, hück oder nie.
Hück, hück oder nie ...

Quelle: WDR - Sing mit Köln - 11.11.2016

Hinweis: Meine Humor-Seiten sollten nicht so ganz ernst genommen werden. Sie haben nicht zum Ziel, irgendjemanden zu beleidigen, gegen bestimmte Personengruppen aufzuhetzen oder zu einer politischen Meinungsbildung beizutragen. Soweit mir bekannt ist, sind alle diese Texte und Grafiken frei verfügbar. Leider ist nicht immer zu erkennen, wo die Werke ihren Ursprung haben. Sollte ich durch die Benutzung irgendwelcher Texte oder Grafiken gegen geltende Copyrightrechte verstoßen, so bitte ich, mir dies per Mail mitzuteilen, ich werde die betreffende Datei natürlich sofort entfernen.